2010. május 27., csütörtök

05.27

néha, amikor épp senki nem figyel, a bicikli tekeri a lábat.

én nem hiszek az angyalokban. azt mondja józsef attila, neki pedig hiszek, míg én is oda nem fekszek, hogy asszondja
nagyon elfelejtettük hogy angyalok voltunk / kövér vánkosokká tömtük szárnyaink.
vagy mindenki angyal volt/az/lesz, vagy senki, nem hiszem hogy erre külön születni kell, vagy ez egy külön faj lenne. a leggonoszabb faszfej is az angyala valakinek, vagy valaminek, lehet egy csigának, amit négyévesen vitt át az úton, lehet hogy egy galambnak, amit pont nem lő le, miközben oldalra vetődve tüzel a rendőrökre; lehet lehet, annyi minden lehet.
az angyalok pont az emberek romlott értékrendje szerint angyalok csak, azt hiszem az angyalok a saját értékrendjük szerint ugyanolyan emberek - tehát szükségszerűen ugyanúgy romlottak is? - mint az emberek.

valószínűleg a részleteidben angyalok lakhatnak.

van szigúrósos fülbenyakbahajba való. ez a lány egyébként nagyon ügyes. van a feri, ő is ügyes, de ő nem lány, viszont a váci utcában árul a marks & spencerrel szemben, kinderből készült fülbevalókat. ez úgy jön ide, hogy a raktárból szerzi a kindereket, ma meg a raktárban scrabbléztünk. valójában imre egótripp volt, imrét ugyanis úgy tűnik nem lehet megverni a scrabbleben. holnap ovi évzáró, és nincs egy normális ruhám. kicsit be vagyok szarva. megyek aludni. ezeket jóérzés így leírni - kimondani, olyan megnyugtató. ha valaki így írná az életét, kurva megnyugtató lenne írnia, az meg mondjuk kit érdekel, hogy ki olvasná. ilyen lenne hogy, felkeltem, ettem, szartam, ültem, felálltam, ettem, ittam, pisiltem, ittam, mentem, jöttem, kinyitottam, becsuktam, leültem, ettem, ittam, vécén voltam de nem sikerült, tükörbe néztem, ültem, felálltam, lefeküdtem egy kicsit, álmot láttam, felriadtam, kimentem, mentem, jöttem, maradtam, leültem, ettem, vécé, stb. stb. én például megyek aludni.

Nincsenek megjegyzések: