2010. május 18., kedd

05.18

mint egy farönköt görgetni
olyan téged szeretni

versek, amik nem rímelnek az életemre. jó hosszú nap volt, baromi fáradt vagyok. szakvéleményt kell írjak a gyerekekről, és képtelen vagyok nekikezdeni, a mai napot is elsunnyogtam, pedig már csak ez a hetem van hátra. délelőtt valami szaki nő volt az oviban, jött megnézni a márkot, mondott pár okosat, viszont mondott pár baromságot is, így a mérleg nem tudom hol áll, mindenesetre ahhoz képest hogy ő mekkora név, nem nyűgözött le túlságosan. arra jutottunk, amit eddig is tudtam, hogy a napirend módszerrel kellene a márknál kezdeni, ezért érdemes volt kijárni ezer iskolát, bár igyekszem nem gúnyolódni. ellenben mutatott egy kurvajó oldalt, ahol lehet ilyen vizuálhoz párosító képeket letölteni, például én most ezt fogom kinyomtatni a márknak. azon gondolkoztam, persze, hát mi máson, mint hogy milyen kurvajó lenne, ha valaki az én életemben is ácsorogna a helyzetek szélén egy ilyen egyszerű, feketefehér, vonalakból rajzolt ábrákkal. mi lenne rajtuk. ne így szeress. ne így vágyj. hogy rajzolod ezt le? ne arra menj. ne álmodj ilyeneket. ne gondolkozz ilyen fasságokon. szedd össze magad. hogy rajzolod le ezt? vagy csak sorrend, a sorrend, mint a napirend, a sorrend ami berögzül az agyunkba. először tanulj, szerezz diplomát, szórakozz, aztán gyűjts, aztán telepedj le, aztán kezdj bele minden hülyeségbe, elbaszni az életed. kis fekete fehér rajzokban mindezt, négyszer négyes négyzetekben. najó ezt abbahagyom.

ma megvettem életem első, és a fáma szerint egyben az utolsót is, hiszen 'ennek egy életen át kell tartani' 501-es levis farmerét. sajnos nem sokkal érzem faszább csávónak magam, ellenben egy újabb plakátvágy kipipálva. szereztem a roham galériájából efzámbós pólót is, és csináltatok a vakondgyárral egy saját pólót - persze, united lonelines-est -, pipa, pipa. kis szimbólumok villognak a sarokban: költs, igazodj, örülj, büszkélkedj, húzd ki magad.

mivel úgy érzem nem igazán kifizetődő ezt a blogot olvasni, még nekem se írni, nem hát neked olvasni, így a mai napról ennyit, ellenben a továbbiakban megdobállak zenével. itt le tudod szedni az összes echoboy albumot, ep-t, én nagyon csíptem a doves words-jének csinált remixét, és papíron a saját zenéinek is nagyon jónak kellene lennie, elvileg ilyen soulsaveres rock keverve elektronikával érzet, de engem hosszútávon inkább idegesített. mindenesetre az első lemez, a vol 1 kimondottan jó. ellenben ezt is tőle tudom, mint ahogy azt is, hogy mennyire nem vagyok jó helyen, a farönkeimen, hogy van egy ingyenes netlabel, a budabeats, akiknek egészen jó kiadványaik vannak pillanatok alatt letölthetően, bezzeg ma megvettem az első hivatalos pénzes válogatásukat, a chameleonrecordsal közösen kinyomott chirality-t, és bár a borítója gyönyörű putumayo utánérzet, de a zenék inkább langyosan semmilyenek, még úgy is, hogy én alapból nem sokat vártam, mert amúgy se csípem ezt a suefó gyereket, aki válogatta. viszont cserébe az oldaluk tele van kurvajó zenével, élén a hollandus crookrammal, akinek főleg a 19/76 epjét ajánlom figyelmedbe, a kezdő hostile című szám satie beágyazása teljesen rendben van, de nagyon jó az album is, nem fogod megbánni. ahogy a szimplán 'kovács'-nak nevezett debütáló kiadványt se, ahol az egyik legérdekesebb felfedezés azon kívül, hogy hatásokhoz a skalpelt írta, hogy a végeredmény nincs is olyan messze a skalpeltől. a savages néven nyomuló dolgai már nem tetszenek ennyire (de lehet hogy csak a suefóval van bajom, mondom). suhov is jó, én a legótépet annak idején kurvára szerettem, össze is van gyűrve már a tokja, de az itteni instrumentális dolgai is teljesen rendben vannak. (valaki mondja már meg hogy akkor ez a csávó ilyen jól néz ki - balról az első, vagy ennyire nem jól néz ki?)
más vizekre evezve, de még mindig törvényesen ingyenesen, ezt nézd meg figyelmesen (azért kizúg ezekből a mondatokból a líra, mint a tengeri kagylókból a partok hangja): badpanda! eleve az már alap, hogy egy panda lehet bad, sőt, már a névtől, meg a két pisztolyos logótól is rajongó lennék, de erre ingyenesen adnak mindent, ráadásul minden hétfőn kihoznak egy számot, amik között olyanok vannak mint a mojib, az american dollar, vagy épp az aktuális kis szomorodó kedvencem, gareth dickson, akinek a badpandás ingyenes számát mindenképpen hallgasd meg, anélkül ne menj tovább. és a végére amolyan tanulságként egy oldal, ahova általában felkerülnek az ingyenzenék. úgy látszik érdemes bogarászni köztük, legalább annyira, mint amennyire a mindenféle csúnya blogokon (mint például az enyém, ha nem épp szenvednék benne folyamatosan) illegálisan megosztott zenék között.

még azt tervezem mára, hogy jól kiszúrok a világgal, és jól kialszom magam.

Nincsenek megjegyzések: