2010. május 3., hétfő

05.03

sztorizok, mert még nem tanultam meg, hogy miként kell röviden leírni azt, ami nagyon hosszú; vicces balesetek rovatba illeszd ezt be, don't do that következik; marcika szép, tasakos ulakatját vagányul felrakja némileg feslett farmere övtartójára, össze is zárja, ott lifeg szexisen az oldalán. mindez persze azért, mert amióta lefestette a biciklijét, figyel rá hogy ne karcolja össze, márpedig egy lakattartóval kurvára össze lehet; az más kérdés, hogy a figyelem meddig tart, és hány karc van már rajta így is, pedig hány hete lett kész, de ebbe most ugye ne menjünk bele. marcika elbicajozik még mindig vagányul az oviba, beér szépen időben a munkahelyére, ahogy azt jó nevelése elő írja, és ott jön rá, hogy menet közben a kulcsát elvesztette. ez nem is a bicikli lezárása miatt igazán ciki, hanem hogy nem bírja a jó kilós lakatot levenni az övéről. így esik, hogy marci mint valami régimódi bádogember, csörömpölve ül le, áll fel, úgy jár kell, mint akit tökön rúgtak, és persze elég neccesen közlekedik a fém lakattal a sok törékeny gyerek között. munkahelyi balesetek, avagy az igen ciki helyzetek tárháza; lefejteni le lehetett volna persze az övtartót, de ahhoz le kell venni a nadrágot, az meg nem pontosan oviba való mutatvány. nagyon kínos, de elképesztően jól szórakoztam. ez persze sztori, nem ma történt, még előzőhéten, azt hiszem talán szerdán, vagy csütörtökön. ma is kínos volt, de ma cserébe nem volt vicces; felajánlottam hogy segítek a könyvelő gépén, hogy gyorsabb legyen, a gary utilities-sel le is szedtem egy csomó felesleges baromságot, ellenben sajnos a hp mindenféle hülye nevű szoftvereit is, lévén hogy azt mondták, arra sincs szükség. csakhogy ilyen all in one nyomtató - scanner van a könyvelőnek, ezer éves, annyira hogy a driver egybe van építve a szoftverrel (!), ráadásul újra se bírtam rakni, mert kiderült hogy a service pack 3-as xp már nem támogatja azt a windows installert, amivel még elindulna a telepítő msije; ez ilyen jó szaftos számítógép szöveg, de a lényeg az hogy tizenegytől négyig ott izzadtam egy nyomorult telepítő felrakásán, és közben szét telefonáltam magam a hp segítségvonalán, a microsoftnál, a könyvelő cégénél, stb stb; don't do that reprise: ne akarj ahhoz érteni, amihez nem kell hogy értsél. alig voltam így gyerekek között, kurvaszar volt. utána sirály, előtte egy kerthelység, aminek nem tudom a nevét, de nagyon klassz, olyan mint egy vándorcikrusz, csak éppen ilyen beülős, sörözős hely, bár nem volt sakkuk, se sültkrumpli, se forró csoki, vagy kakaó, vagy bármi, amit ez a hülye dávid meg bír inni, ellenben igen jó koktélokat csinálnak, bár el is kérik az árát. aztán sirály, ahol megittam egy presszót, amitől még mindig nagyon szarul vagyok, vérnyomásom az egekbe, fáj a fejem, fáradt vagyok és bőgni tudnék.

ez tehát a felszín, és most ne ássunk mélyebbre. pedig odabenn tombol, fél, reszket, üvölt az, amiről:




Nincsenek megjegyzések: