2010. december 30., csütörtök

live @ cdfű

az alábbiak egy kísérlet arra, hogy mi van akkor, ha nincs is feneked, se lovad, mégis több helyen ülsz egyszerre. előre elárulom; semmi. viszont ami lehetett volna, annak úgy lenne értelme, ha egyszerre hallgatnád és olvasnád a cuccot, kár hogy nem éri meg az egész, a szöveg káromkodás, a zene hibás. ezt utólag írom persze, így már könnyű. nem hiszem el hogy ennyire rondán beszélek; és mivel én egy szót se szóltam, ez azt bizonyítja hogy ilyen rondán gondolkodok. te káromkodsz gondolatban? mégis, hogy bebizonyítsam hogy ez az egész szar, próbáld meg: először
remélhetőleg hamar lejön, aztán kezd el olvasni tovább, te szegény -

bőgni tudnék, de nem fogok, annál is inkább mert megint itt vagyok a cdfűben, idén utoljára, én vagyok a dé jé, jé, dj síró fiú, áháhá, dj tears, jeesz, arra gondoltam ma az egészet úgy ahogy van, felveszem, és felrakom, a picsába, már meg kellett volna nyomni a felvétel gombot, ihi, hát az elejéről lemaradtunk, de megpróbálom majd kiírni hogy mikor melyik szól, meg időt is mellé, szóval ez bibió, illetve egy wax stag remix, nekem az év felfedezése, nekem, nekem, basszameg az egész világom nem szól másról, mint nekem, nekem, gyorsan kell írjak, amíg egy szám megy, hiszen végre mint régen az éterben, élőben játszok, halottaknak, jaj csak ne hibázzak, mennyit hibázok, te úristen, ez egy kukorelly kötet címe, nem szabad ennyi idézést mondanom, mert nincs időm, se kedvem kikeresni hozzájuk a linkeket, kedves olvasó, ott a google, mennyit hibázok te úristen, nem rossz egyébként, ez a mix viszont már elég szarul sikerült, (01:40) wax tailor, de csak mert ez is dupla w, nem szabad elszomorodjak, ez a dal lehetne vidámabb, de hát ezt szeretem, mi a fasz van, ha az ember nem a vidám dolgokat szereti, mi lenne, ne menjen djnek, hihi, apropó, vigyáznom kell a számra is, hogy ne káromkodjak, mert a tilost megint elkezdték baszogatni az ice t-miatt, ó, kopkiller, hajaj, mikor jön el az az idő, amikor nekem szólnak be majd a blog miatt, kedves enigmapanda - háhá, nevezz néven médiahatóság!, az ön blogja egy rakás szar, obcén, és megrontja a kisdedeket, mixelnem kell, te jó isten, olvassa tini a blogomat?, mi a fenét rakjak be ezután?, nitin, basszameg a london undersound nincs itt, otthon figyel a polcon, fink remix az jó lesz, (4:40) lehet nem kéne erőltetni ezt a delay effektet, de úgy szeretem, visszhang, de jobb lenne víz hangnak, ebbe nincs időm belemenni, ezután mi jöjjön, bonobo, (6:42) ha már szar volt a koncert, ilyenkor lehet szórakozni versekkel, nagy csönd a csönd, gyere latinovits, nem bírom az iramot egyszerre írni, mixelni, ú bazdmeg hol van ez a nagy csönd szöveg, az elejét nem kellett volna, ezaz, most ezt át kell húzni az éneklősre, (9:43) hát ez jó szar lett, mindegy, az élet szar kisapáim, mutattak egy lackfi verset az előbb, de szeretem azt az embert, arra sincs időm hogy kikeressem, mi ennek a címe, viszont control cé az még megy, ehe,
s te alszol itt partomra kiúszva
mint pulzáló medúza
feletted pár idegbeteg sirály
gondolatom vijjogva fel-le jár
nem szabad ilyeneket olvassak, mert most parti van, ha éhes vagy, tiszta papírt kapsz tányérul, ezt de szeretem, ez jó lett, fasza, most mi jöjjön, emancipator, de mi, mindegy most már ez lesz, (11:27) jöhet egy kis izland is, ha már itt vagyunk, ezután akkor mojib, az izlandi est nem is volt rossz, egyszer, ha majd mindenre lesz időm, csak magamra ennyi ne, akkor csinálok majd egy izlandi mixet, ja, mindenből csinálok én mixet basszameg, a csöndből kéne a legjobban, könnyes fiútól a csönd, óóóhó, költők vagyunk, csípem ezt a mos def gyereket, be kéne szólni mindenkinek, mindjárt jön a médiahatóság basszameg, jézusom remélem itt senki nem vágja miről szövegel ez, mondjuk én se, a juan tud oroszul, bassza meg, a manuella öt nyelven beszélt tizenhét évesen, hogy a gecibe jön ez ide, én legalább tudok magyarul káromkodni, megvan mi lesz a mojib után, (13:41) ezaz, nem is lett szar, mondjuk ezt egy ovis is össze tudta volna húzni, múmot kéne, azt a kattant vidámat, mondjuk megeszem a kalapomat ha ezt szereti valaki, de le van szarva, egyébként is kicsoda valaki, mind senkik vagyunk, ezaz, ilyen szöveg kell ide a blogba, ezt lehet idézni, mekkorát csalódtam a sigur rósban is, mármint csalódott a tököm, csak nem hallgatom, a jónsi lemezzel se tudok mit kezdeni, és nem az zavar hogy boldog hanem hogy olyan tipikusan boldog, vagy nem tudom, (15:46) szól a múm, pillanat, kicsit leült, de ez az, csilingelünk, végülis nemrég volt karácsony, nem is volt szar, ez a szám olyan, mintha senki nem lenne normális, és mindenki analóg szintikkel a nyakában ugrálna körbe körbe, kár hogy nem így van, menjünk izlandra, jaj csak nehogy minden álmom teljesüljön, mi a szar jöjjön ezután, adjunk a normalitásnak, nobody, erre a zenére egyszer még ötéves leszek, (19:10) fú de szarul sikerült a visszahúzás, mindegy, kevés a mély ebben a számban, de zseniális, ha olyan csípőm lenne, mint amilyen nincs, de nem is nekem kell legyen, hanem a lányoknak, akkor ezt a számot hallgatnám az utcán, és hol jobbra, hol balra riszálnám, ahogy itt megy a dallam, és az összes fiú belém lenne szerelemes, jaj picsába a szerelemmel, csupa szerelemtől torz embereket látok, cipeljük magunkon a maradványait, mint a tinik a pattanásokat, jézusom, nem akarok mindig ugyanarról beszélni, cseh tamást kéne játszani, háhá, ezután, tíz év múlva ne ez a dal legyen, lófaszt, na valami ilyesmi hiphopot, nujabes, ezt ritmusra kéne, csak el ne basszam, (21:10) ó a picsába, rittig elbasztam, nembaj, finoman szólva nem jött ki, pedig ezt jól meg lehetne csinálni, csípem ezt a figurát, szép ez a szám, csak az a baj vele hogy egyrészt meghalt ez a nujabes, de minek halt meg, szerelem és halál, faszom, csak ezekről ne, a másik hogy ennek nincs a végén levezetés, mi a szart rakok be ezután, és hogy, nem mindegy, szarok rá, huhu, nincs időm írni ha válogatok, ezért most megvan kettő legalább, avalanches, hát ez érdekes lesz, (24:10) ez se jött ki, de lehetett volna rosszabb, még jó hogy ennyi bootlegem van ebből, nesztek sláger, crazy, azért ennek elég fasza alapja van, hülye fiúk, miért nem lettem buzi, a következő még durvább lesz, áhá, na én ilyenekre ráznám, ha lenne ilyen hely, ahol ilyeneket, mondjuk van, ez itt, de hát itt nem rázom, te se, még szerencse, ú de fasza lesz a következő, a kiállásnál, (26:48) későn húztam át basszameg, de kár érte, de ezt kapjátok ki, miért nem lettem buzi, gay bár, áááá, ú ez egy mekkora partizene, kár hogy ennek sincs vége, ezután ilyen vidám kéne, jézusom, nincs időm válogatni, yann tiersen remixben, végülis ez is sláger, ezaz, (28:40) ezt is elbasztam, nem hiszem el, én barom ezt akarom felrakni a blogra, vagy három másodperccel hamarabb kellett volna áthúzni, de szarakodtam az effektekkel, mindegy, én vagyok dj béna, ti meg kapjátok be, erre táncolt volna a csiga, hogy jön ő most ide, jézusom marci, na most valami parti cuccot, de mit, a caribou utolsó lemeze elvileg partilemez, a sunt!, (31:20) ezaz, trendi zene, four tet-et is kell játszani, ez már majdnem négynegyed, de ezután egy igazán seggrázósat, basszameg, nem találom, van az a gaudi, (33:22) hát ez se lett valami technikás mix, de úristen ez a zene, erre egyszer meg kéne halni a boldogságtól, ezt lehet jól széteffektezni, emberek halljátok ezt a basszusgitárt?, lófaszt hallotok, háhá, egész jó lett ez a beat loop, micsoda szó, de hogy a tökömbe mondják ezt magyarul, és ezután mi jöjjön, mennem kell válogatni, ezután valami őrült zene kéne, van ez az arany panda, nem nagyon hallgattam, de a neve jó, (36:27) úristen ezt aztán elbasztam, jézusom, nem teszem fel, átrántottam véletlenül, le van pisilve, ez ilyen hivatalban sorban állós zene, ez kell nektek, ez is fasza trendi zene, ezután mi a tökömet, fredo viola, (38:48) annyira nem illik ide, de úgy szeretem, ezt is meg lehetne csinálni rendesen, a szinti futam miatt nem is lenne annyira elbaszott, de ez most megint nem sikerült, eredetileg úgy terveztem hogy hibázok egy kettőt, de az még belefér, most meg már az van hogy jó ha sikerül egy kettő, nem baj, nem gizdázni kell, tudnék jobbat is, lányok, hátha ez kell nektek, lófaszt, dj kaszanova nyomja egyébként is, de partizzunk már, ez túl szomorú, hát ez sehogy nem fog összeilleni, le van szarva, rework, (40:45) ez az amit sose csináltam meg az annának, ó je, jön az anna, táncoljunk nehogy ideérjünk, többször is elkezdtem, aztán nem is lett annyira szar, ezután már pontosan megvan hogy mi jön, a real tuesday weldek, itt legalább nem lesz szar a mix, mert ezt már sokszor, ki van tapasztalva, hihi, egész vidám lennék ha nem vigyáznék magamra, (42:52) ez egy istennagy királyság, a puppini sisters alapból is nagyon kattant beyonce feldolgozása a real tuesday weld által megfejelve, kár hogy szarul szól mert nincs meg jó minőségbe, a basszust rá kell tenni, de ha az embereknek lenne eszük, erre asztaltborogatva táncolnának, borozgatva, egymást kóstolgatva, muszáj hogy rímeljen amit írok basszameg, itt lehet szórakozni a vízhanggal, most lenne időm írni, de most meg fingom nincs mit írjak, minek akarok én ennyit írni, nem is értem, faszverés ez is, csak hogy maradjon valami, ami, de mi, ezaz, ha elkezdek írni akkor ilyenek jönnek ki belőle, tök jó lett a kongra vízhangja, nem is baj hogy felveszem ezt a szart, jöhet a fürdőszoba zene, (47:14) bathtime in clerkenwell, vagy hogy kell leírni, én most nem keresem ki az tuti, pedig voltam is ott, de utálom londont, sietni kell ennek mindjárt vége, ezután waldecket szoktam, de most dafke nem, de maradjunk partiba, four tet, ezaz, de mit, a smile around the face ugrott be, basszameg, az nincs itt, akkor a she moves she, na, ezt még sose játszottam, kíváncsi vagyok, (50:00) tyű, enyhén más hangulat, annyi baj legyen, én erre is szoktam vigyorogni, jöjjön four tet blokk, úgyis nekem ez a csávó a legdurvább ebben az évben, remixekben mindenképpen, de valami vidámat kéne, megvan, a ritmus miatt, ááhá, sikerült loopolnom!, bakker, (51:37) de kár hogy elbasztam, mindegy, ez david holmes, four tet mixben, a ritmus lett volna a lényeg, de ezzel az erővel egy metál számot is mögé rakhattam volna, pedig azt hittem össze lehet illeszteni így szemmel, hát lófaszt, ezt viszont kurvajó dobolni a kávémon, basszameg, innom is kéne még egyet, késő van, mire én ezt felrakom, de tízkor abbahagyom, kurvajó ritmusokat csinál ez a hülye four tet, ezután az új kedvencet, a bob holroyd afrikai drogját, (55:05) na ez jól sikerült, ezzel meg csak az a baj hogy túl hamar jön be a csilingelés meg a négynegyed, kicsit hirtelen így váltás, nembaj, mostanában ilyeneket hallgatok, nesztek, szerintem ez is partizene, olyanokat lehet rá biciklizni, tök jól jött ki rá a beat fogás!, ó basszameg másodjára nem annyira, lehet nem kéne ennyit szórakozzak az effektekkel, de unatkozok, ahelyett hogy blogot írnék, én barom, vagy válaszolnék kismillió levélre, meg írnék kismilló levelet, jézusom van egy ilyen kép, most azt tényleg meg kéne keressem, de nem fogom, amin az a szöveg hogy i want my life back, és a facebook, gmail, blogspot, twitter, ilyenek betűtípusaiból van összeollózva, elég találó, ezután jöhet az xx, four tetben, már a gyurmapók azt írta neki a mattewes remix jobban bejön, lehet azt is ki kéne próbálni, sose hallgattam még meg végig, nna, (57:35), úristen, istentelenül szarul húztam át, pedig, ó basszameg, letagadom magam, most viszont tök jól szól a kettő együtt, mi a tökömet csináljak, így kéne hagyni, hát ezért de kár, basszus, nagy királyság ez a remix, most már mindegy, úgy szar ez az egész ahogy van, áthúzom a fenébe a gyurmapók kedvenccel, nézzük meg úgy milyen, (59:40) jézusom!!, úristen, ez de, ááá, borzalmasan szar lett, basszus, ez ilyen?, nem is tudtam, azt hittem ez is puffog, vagy valami, ááá, na ha én nem én lennék, most felálltam volna és kimennék vagy odaállnék kiröhögni a djt, ezt nem fogom feltenni a blogra, de ha már ennyit írtam, basszus, ki kéne javítani valahogy, egész dögös különben ez az xx így is, de jobb a four tet remix akármit is mond a gyurma, hazakéne menni, ezután jöjjön borattó, mindegy már úgyis, (61:38) hát ez is, pedig de jól elképzeltem hogy behúzom alá a négynegyedet, de nem tudok belehallgatni mert nincs fülhallgató, és nem jó részt loopoltam, mindegy, ráadásul ez így túl hosszú, későbbről is mehetett volna, nem baj, szóval ez bomb the bass, volt már itt is, nagyon nagyon szép zene, és ez a remix se rossz, az idei év másik nagy négynegyedelőse a borattó fiú, megszeretette velem újra az ilyeneket, ezután massive attack, aztán megyek haza, jézusom de fáradt vagyok, elképesztően szar volt ez az év, erről akartam írni, megvan, tényleg, nem is hiszem el, hogy ez most a számok miatt van, nem szabad kerek számokat megélni, vagy csak így alakult vagy nem is volt szar, csak én voltam szar, vagy hogy ez már az, hogy innen csak szarabb lesz, mint ahogy ez a mix is, de kár érte, ki kéne javítani, nna, jöjjön a másik, (65:41) jézusom egy órája írom, ez meg az év dala, atyaúristen de szép ez a szám, ezzel kéne befejezni, annyira fáradt vagyok már, hogy nem is látok rendesen, ez jellemző erre az évre, a fáradság, de mibe, meg minek, paradise circus, ha valaki nem tudná, és annó még nem voltam ennyire oda érte, de akkor is ez az év dala, az egyik persze, meg a six feet under, az mekkora lenne ha ezután beraknám, háhá, nesztek depresszió, jó hosszú ez a szám, az eredetivel kéne befejezni, meg itt a másik breakage remix is, annak a kiállása pont rámegy erre, (69:30) és tényleg, ez de szép basszameg, most jöjjön az eredeti, lehet nagy hülyeség, úgy emlékszem a tapsos részt be lehetne hozni (70:50) jézusom ezt is de elbasztam, nem az elejétől kellett volna, nem jött ki a vokál, beletekrek, leszarom, ezaz, le van szarva, jaj de csúnyán beszélek, istenem, de jó ez a taps, ezt innen kellett volna, hegedűt hegedűkkel, nem baj, megyünk haza, még egy szám azt csókolom, mivel zárjam le, nem tudok lezárni semmit, mindjárt vége, jaj, ezaz, na, ezzel kezdtem ezt az évet úgy emlékszem, de lehet nem, mindegy, (72:36) epic 45, elképesztően durva ez a szám, mesét!, keressünk mesét, ezaz, eddig jó, de kár érte, pont túl engedtem, szeretem az öregnéni őzikéjét, de így hirtelen nem tudom hol nyúljak bele, ez a vissza, dehogy tartja, ezt kéne még, de másodjára nem találtam meg, a picsába, ezt a flangert se kellett volna, ez a szám úgy jó ahogy van, a könnybe lábad az bezzeg megvan, ezt milyen jól meg lehetne csinálni, nembaj, mindegy már, menjünk haza, hihi, ez kurvajó, ez a kedvenc részem, cili cica, bodri kutya, itt bezzeg nem énekel a csávó, megint elrontottam, nem baj, ezt így random nem lehet, de tök jól meg lehetne tervezni, ez a szám úgyis olyan mint egy mese, dj ovóbácsi búcsúzik basszátok meg, egyszer te is légy vendége, ezaz, kurvajó lett a vége, na, ez jó szar ahogy van, de így ahogy van, felrakom, ha majd öreg leszek, úgyis letagadom, jóéjszakát, basszameg, hát ennek se lett értelme, de kár érte.

1 megjegyzés:

inSay írta...

like