2010. december 4., szombat

fuck dance, let's art!

te csak maradj így. szombati áthidaló megoldásnak, a kezdeti táncoskodás, meg a tegnapi lelassulás közé egy olyan válogatást hozok, amiben nagyjából mindkettő van, de főleg az első. az igen tisztelt !k7 kiadó kacsingatása, jók ezek a matuzsálemek, mint a ninja tune, vagy a !k7, vicces hogy mennyi újat tudnak mutatni, meg az is, hogy sajnos inkább a régi dolgok izgalmasak tőlük is, úgy igazán, de ebbe ne menjünk bele. a címén kívül szinte minden tetszik ebben a válogatásban, pedig még dubstepet is tartalmaz, és crystal castlest! de hosszabban úgy is értekeztem róla a narancs hasábjain, ide most elég annyi, hogy bár tipikusnak ritkán mondható felvételek sorakoznak, a hangulatot eléggé megadják egy korrekt, kellően trendi, ámde kultúrában gazdag, s néhol bizony ki-kicsapongó szombat éjszaka eltöltésére. a személyes kedvencek pedig legyenek az én hülyeségeim, mint hogy például az asztalon tudnék táncolni a truman peyote ezen, és egyébként úgy sok számára, a memory tapes remixet is szerintem fogom játszani, az animal collective my girls-ét meg úgyis ismered. simán megugrottam hogy nem beszéltem magamról, illetve dehogynem, de csak a zenékről, nem mondtam semmi bölcs fasságot, nem panaszkodtam, nem irodalmárkodtam, nem rimánkodtam, ripacskodtam, riszáltam, rinyáltam, huhu, szóval így tovább.

itt szeded le, te:


Nincsenek megjegyzések: