2012. március 29., csütörtök

0

szétestem, aztán össze, vagy talán csak magában estem, magamba estem, beléd estem, pedig ez így nem az esetem.
ülök a rehabilitációs szobában, épp rehabilitálnak.
azt mondja a gyógytornász: 
engedje el!
mit?
lazítsa el!
mit?
szorítsa magához!
mit?
a szívemhez beszél?
nézem a gumi labdát az asztalon, és nem tudom hol az irányítás. valahol a kezem ügyében, persze, vagy elvesztettem valahol? 
valami már megint nincs sehol?
és a gumilabda? a puhaság, és a visszapattanó keménység? és a fájdalom?
nézem a függönyt, a szelet, a változást.
már megint eltűnt a hogyan tovább.
éjszakára jobb oldalra csúszik a szívem, elfér a tenyeredben. azt álmodom, azt mondod:
engedj el!
kit?
lazíts el!
kit?
szoríts magadhoz!
kit?
aztán jön a reggel, szétesem és össze, vízszintesre állok, bukdácsolok nappali gondokon. nézem a zöldre váltó lámpát a sarkokon, és nem tudom hol az irányítás.
mire elindulok, már piros.
mire szeretlek, már kék.
mire megértem, már fekete.
egyébként meg minden tök üres és fehér.

Nincsenek megjegyzések: