2010. február 24., szerda

változatok egy hévvonalra végállomás

az a helyzet, hogy, állj! istenem, de régen szerettem volna így kezdeni valamit, hogy az a helyzet; el is kezdem még egyszer. tehát:
az a helyzet, hogy, basszus, ez jó érzés, mégegyszer, az a helyzet, a helyzet az, ez is vagány, király.
tehát az a helyzet hogy ez az utolsó hévvonalas izé. az ember tervez, meg hévez, az isten meg végez; én például úgy terveztem, hogy ahányszor hévezek, annyiszor írok egyet, egész februárban, még kettőnek kellett volna lennie (hiszen szerda van) ellenben a kisdávid megbetegedett, ezért nem kell menjek érte már a héten, tehát nincs több hév.
egyébként jó érzés végre kikerülni az egyes szám hármas személyből, komolyan, olyan mintha egy régi kabátodat találnád meg, és rájönnél hogy ez basszus egész divatos, meg jól néz ki, de legfőképpen kurvakényelmes.
leszek végre én, ő meg kapja be.
figyeld a betűimet mert csalok; ami rajtam túl van, az vagyok én. hogy lehetnék hát itt én?
mindenesetre ilyet nem írok többet. azt hiszem most írni se fogok egy darabig; kíváncsi voltam hogy hova vezet az, ha (ide azt írtam hogy kvázi, de aztán kitöröltem - öljetek meg, ha még egyszer azt írom hogy kvázi, vagy, kvázi szóljatok rám) céltudatosan, fegyelmezetten (ugyan hol van ez a fegyelemtől) minden napra rákényszerítem magam az írásra, ráadásul tényleg arra volt a legjobb hogy ne aludjak el a héven; - viccen kívül, próbáld ki ezt a kurva szentendrei vonalat, könyv, zene, nők/pasik nélkül, ha nem alszol be a filatorigátig, akkor tudsz valamit, bár az is lehet hogy már jön a tavasz, és ez az egész csak a télre érvényes - tehát kíváncsi voltam hova vezet ez, nos, hol szentendréig vezetett, hol a szokásos csillaghegyig, de legfőképpen inkább sehova.
most azt gondolom márciusban legyen csönd, de persze attól még zene szólhat, sőt, kép se ártana, most azt gondolom hogy szükségem van tervekre, hogy tudjak mit kezdeni végre magammal, most azt gondolom, ha itt tervezek, és ki is vitelezek (vitelezni; ez nem valami szexi szó, de lehetne viccelődni vele, pl odajön hozzád valaki, hazakísérhetlek, erre te: vitelezz!, stb, én kérek elnézést), akkor majd nyilván itt is, azaz ebben a kurva való életben is sikerülni fog a tervezés, és a vitelezés. maszturbálok, persze. ó hagyjuk már ezt a maszturbálás szót, lassan rászokok a szép köntörökre, így: 'játszom. azé az érdem, aki játszhatott'.
józsef attila mindig jó végszónak, tehát a helyzet ez.

mindettől függetlenül - istenem de régen szerettem volna már ilyen utószókat is írni, amiket úgy kezdek hogy mindettől függetlenül, de ez már mégsem annyira jó érzés, mint az a (!) az a helyzet, így nem kezdem újra - ezeket a síneket megtartom. fogok én még lógni vonaton.
vagy blogolni szombaton.
jézusom.
jobb is lesz ha egy kicsit nem blogolok azt hiszem.

2 megjegyzés:

Mic írta...

Hát ha nem írsz, akkor nézd ezt, mer' én már évek óta nem láttam ilyen jót:

http://href.hu/x/9tr4

egytökéletesember írta...

én azért nem tudok aludni a szentendrei vonalon mert pannóniatelepél, budakalásznál és árpádhidnál nagy valószinűséggel hiányzik 20 méter sin, ugyanis a belemet is szétrázza, nemhogy a gondolataimat.