2006. január 8., vasárnap

majd egyszer

ugyanazt csinálja a rozi ezzel a wsen író barommal mint amit velem. komoly témák, órákon át fogalmaz, basszus, most látom magam elött milyen lehetett amikor nekem írta azokat a kurva leveleket amiket úgy szerettem. közben meg persze gondolom vagy az andrissal, vagy a péterrel...eh leszarom. ebbe a think twice-ba kezdek belehalni.

bakker írt a tyler hogy csinálni kéne még olyat mint a minden érted van-volt, és abba is majd bele halok, hogy reggel még arról álmodtam, hogy papírtokos borítót csináltam a minden érted vannak a rozinak. az erre meg. faszom.

akartam írni olyanokról is hogy twist olviérnek néztek, és ez jó, meg buzinak ez nem jó.

jaj anyu istenem nincs anyám, jaj rozi, de rozim sincs, vigyetek el innen.
légy férfi bazdmeg. jó. akkorakurvaanyjátmindenkinek.

majd alszunk, majd baszunk, majd eszünk, majd szopunk, majd haragszunk, majd veszekszünk, majd csak fekszünk, majd ölünk, majd aztán megint szeretünk, majd levelezünk, majd beszélgetünk, majd szeretkezünk, majd hűtlenkedünk, majd eltávolodunk, majd megint dolgozunk, aztán meg megint alszunk, baszunk, eszünk, szopunk, stb.

mi a faszért akadok ki azon annyira hogy mást se csinál mellettem a szerelmem mint hogy szarik rám és levelezik?
végülis én is ezt csinálom. lófaszt. nem ezt csinálom. szarok rá. mégiscsak azt csinálom.

kiesik a szemem. az nem jó. szétmegy a fejem. azsejó. na jó ez így nem jó, mi a faszért írok ilyeneket, nézzük inkább ami jó, most így per pillanat.
- hogy az andris ronda
- hogy fél öt van
- hogy itt a groove armada best of előttem (elem nincs de most csak jót!)
- hogy ez a csaba elhozza a harcosok klubját
- hogy azért itt a rozi (bár annak a...ír és nevet a kurva életbe nevet áá de jót hahó!)
- hogy majd azért aludni is fogok nagyot
- hogy van itt víz
- hogy itt ez a kurva dusted lemez
- hogy most például nekem nincs is hívásom bezzeg a rozinak van
- hogy az a barom w-s is ronda (jaj hagyjuk már ezt)
- hogy itt ez a nő és szeretek vele dolgozni
- hogy nekem van egyedül manuartos pólóm az éjszakások közül, mi több kábé csak én tudom (ez mekkora fasság) hogy mi a manuart, rgo az én (én!én!én!) ítéletem szerint én (én!) vagyok itt a legjobb arc.
- hogy minden válaszom az hogy 197.
- és hogy majd egyszer úgyis szarok mindenre.

Nincsenek megjegyzések: