2006. január 8., vasárnap

itt jön

annyira elszúrtam a gyomor részlegemet hogy most már kétszer is köszönök előre egy kínainak, meg mindent elolvasok amit megeszek. most például egy egy napja lejárt meggyes cuccot teszek magamévá.

rozi bunkó. és hülye. azért mert olyan hete van. kurvajó. még két nap. nem is az a baj hogy bunkó, vagy hogy hülye, hanem hogy nekem is jót tenne már ha egy kicsit bunkózhatnék vagy hülye lehetnék, de persze nem viseli el. kicsit kezdek megtelni. viszont ilyenkor tudom csak igazán hogy mennyire kurva jól illünk egyébként egymáshoz, és ez jó nagyon jó. csak egyenlőre még nem teszi meg azt a szívességet, hogy ne legyen bunkó akkor amikor nem muszáj annak lennie. meg hogy ha én hülyeséget csinálok, és megalázkodok, belátom, és beismerem, akkor ezt elfogadja normális ember módjára. azzal hogy nem reagál rá semmit, vagy azt éri el, hogy én is besértődök, hiszen hadvezérek is tudják, nincs is annál szarabb mint amikor a fehér zászló alatt lőnek agyon, vagy hogy még jobban megalázkodom, ettől olyan sebzett kiskutya hangom meg hangulatom lesz, és attól a faszom ki van, gondolom neki is, és olyankor persze minnél inkább kérem hogy ne bántson, annál jobban bánt, vagy ami ennél is szarabb, kétségbeesek, megijedek, és olyankor meg idegbeteg, erőszakos állat leszek, amiért meg naná hogy nem szeret, és leszarja a fejemet.

most meg kellene halni.

amúgyis tipikus matávos panasz, sok hülye kurva ügyfél, nem hagy netezni és naplózni. az évából is most tele az akármi, már nem vagyok olyan fontos neki, amióta megtudta hogy ki az a bhuu. annyira nevetségesek az emberek. még akik fodor ákost olvasnak azok is. még én is. sőt.

jean michel jarre-t hallgatok. miatta annó összevesztem egy szobatársammal a tűzoltó utcai klinikán, mert azt mondta hogy szerinte vangelis jobb, ekkor még csak tíz éves voltam, és kisebbfajta istenként kezeltem a koponyás album elkövetőjét, akkor még nem is hittem volna hogy megélem, hogy atb szintre lealacsonyodott hülye fantáziálatlan puffogó szarokat fog csinálni, meg hogy folyamatosan ismétli önmagát, és rosszabbnál rosszabb válogatásokkal buherálja a rajongóit, ezért is jó messzire kerültem mostanában, de most a kezem közé került az aero című nagyképűen 'projektnek' titulált hülyesége, amiben legalább azt a szívességet elkövette, hogy saját maga újrajátszotta a kábé ötmilliószor kiadott, előadott, feladott, leadott számait, milyen megdöbbentő hogy hallhatjuk az oxigén négyet, az equinox 4et, meg a mágneses mezőket, ennél már csak az nagyobb szégyen hogy a lemez egyik legfigyelemre méltóbb száma a safri duóval nyomott élő randevúk, na de én nem erről akartam beszélni hanem arról hogy van mellette egy dvd is. na.
még egy ekkora szart.
egy nő szemét nézzük potom egy órán keresztül. ez persze rohadt művészi. meg minden. de kibaszott unalmas.

megvettem az enigmát is. a klippek jók. az mcmxcad dvd-s cucca gicses baromság, de legalább van. vannak benne meztelen nők, ez fontos, ki tudja még jók lesznek valamire. a dusted remixeket meg főleg a téli cédére kéne, lehet hogy csinálok is egy olyan változatot vagy mittudomén. mi a faszért gondolkozok ilyen fasságokon.

rozi azzal a hülye áronnal beszélget, ráadásul most már tudom is kicsoda, nem is az akire gondoltam, annál sokkal nagyobb kretén. dupla w-vel írja a bejelentkező szövegét, a faszom kettéáll. egy teljes hét éjszaka, biztos még azután is, amilyen hülye vagyok, ég a pofám hogy csak költöm a pénzt meg ingyenélek, tök jó lesz, már előre látom, ember gyűlölet, meg irigykedés, hogy velem is legalább fele annyit foglalkozzon mint azzal a kurva gyerekkel bassza meg. raádásul ismeri a dobó katát az a gyerek, hogy dögöljön meg. a dobó kata is dögöljön meg, hogy öt éve képes boldog kapcsolatban élni, csak nekem nem sikerül, de jó ilyeneket nyafogni. fogadjunk hogy az a kurva kata már nem is emlékszik rám, pedig kurvára nem ezt igérte, bár szarok rá.

szkúterről vitatkozok, meg az elektronikus zenéről, reichet meg philip glasst emlegetem egy szkúteres topicban, idáig jutottam, ráadásul mellettem megint az a rosszindulatú fejű, piros hajú elbaszott kakadura emlékeztető lány, meg a kidobott alvóbohócra hajazó andris, vigyorog a feje, meg tudnám ölni.

nem bízok a roziban. hülyeség, persze bízok benne, de...azon kezdek kattogni, hogy semmivel nem vagyok több mint bármelyik eddigi felállófaszú az életében, ami egyfelől evidens, mert nem is vagyok jobb náluk, másfelől viszont úristen, engem is ugyanott fognak lelőni, mint a többit, és azt hogy a kurva életbe mondjam el ennek a rozinak, hogy titokban írigylem, és felnézek a kémikusra például, meg még a péterkére is, hogy ennyire viszonylag jól tűrték amit csinált velük/csináltak a rozival, én még egy orosz évába is majdnem belepusztultam, atyaég, akkor mi a fasz lesz a rozival, gyenge kis segdugasz vagyok, stb stb stb, itt jön, abbahagyom.

Nincsenek megjegyzések: