2008. május 29., csütörtök

XXVI

huszonhatodik év felé úszok, és most előveszem a szabó lőrincét.
asszondja ő: 'tebelőled ébredek! süt a nap!' (60. tihanyban)
és tényleg. tegnap úsztam is, tóban, boxeremet vitte a víz. na majd ma. meleg van, sosem bírtam a meleget. csendesen olvad le rólam valami, míg izzadva tologatom az álmaimat.
ma csak képletes képeket! pincér! hozzon még egyet.
jobbat tudok: inkább írjunk verset. na asszondja:
te vagy más arcán az, ami kevés.
ami minden versemből hiányzik.
a hanyatlás, és a fölkelés.
ami a szememből kilátszik:
a boldog kétségbeesés.
kevés ez, pincér, inkább fizetek. naja. már ahogy én fizetek. vagyis fussunk; running naked, ugye. futottam én már meztelenül a szent anna partján! képletes képek gyertek: én most is meztelenül futok az anna partjain!

egyébként is, ablakodon mosolyog az utcalámpa.

amikor még a fentieket írtam, csak huszonöt voltam. most már huszonhat. hogy lásd a különbséget, nem írok többet.

a nő majd jön, felkelt, és énekel. figyeld csak:

Nincsenek megjegyzések: