2011. november 21., hétfő

fikusz

kisdáviddal fogalmazási házi feladatot írunk, gazdasági hírként a kisdávid azt írta:
'egyre több a gaz'.
nade ne politizáljunk.

de ha már gaz; azt tudtad hogy jóba kell lenni a növényekkel? legutóbb úgy hagytam abba, hogy nincs mivel meghallgatnom amit meg kellene hallgatni. ez úgy történt, hogy van az oviban egy fikusz. nem nagyon törődtünk egymással, én legalábbis nem figyeltem fel rá, de bezzeg ő.
egyik nap a manóruhámban tekertem végig a fél várost, és annak annyi cseles zsebe van, hogy ha nem muszáj, nem viszek táskát, ezért a szokásostól eltérően a szekrény tetejére dobtam le a sálamat, kesztyűmet, és az mp3 lejátszómat, meg a fülhallgatót, nem a szekrénybe. egy csomóba összegyűrve otthagytam őket a fikusz biztató társaságában, távol a kíváncsi gyerekkezektől. dél körül derült ki, amikor magamat is öltöztetni kellett, hogy az mp3 lejátszó áll a vízben. hogy ragaszkodjunk a tényekhez, inkább a víz állt a lejátszóban. az érdekes az, hogy amikor letettem oda a kis csomagot, teljesen száraz volt az egész szekrény tető, ahogy az egy szekrénytetőhöz illik, egyedül a fikusz alatti kis tányérban volt víz. a fikusz viszont úgy döntött, hogy nem fel, hanem leadja a vizet, ha nem róla lenne szó, azt is lehetne mondani hogy pisilnie kellett, így a víz túlcsordult (!), és eláztatta a sálamat, ami átadta az élményt a kesztyűimnek, azok viszont méregdrága, vízhatlan bringáscsodák lévén kimaradtak a buliból, így más jelentkező híján az egésznek a levét az mp3 lejátszóm itta meg, a fülhallgatóm nem ért rá, mert az egész csomag tetején trónolt. állítólag a fikuszok ritkán csinálnak ilyet, felmerül a kérdés, hogy miért pont most, miért pont velem, stb. én sose bántottam szegényt, azt se mondtam neki hogy fikusz-kukisz, pedig láttam a filmet, szóval igazán nem értem. szegény zenedoboz elvileg garanciás, de az persze kérdéses, hogy a fikusztámadás mennyire fér bele a garancia lehetőségeibe, erre konkrétan nem térnek ki.


Nincsenek megjegyzések: