2005. december 22., csütörtök

miben tudok segíteni?

mi a faszt keresek itt?
mi a faszért kell mindig ilyen hülye szavakat használni mint a fasz meg a hülye?
mi a faszért teszek fel ilyen hülye kérdéseket?

és máris témánál vagyunk.

az a bajom a skizofréniával, hogy nekem sose sikerült olyan személyiségeket találnom magamban, amelyek egymásnak válaszolgatnának. az egyik énem kérdez. a másik válaszol. én meg mondjuk alszok.
így még pénzt is lehetne keresni.
tényleg mi a faszért dolgozok itt?

üdvözlömmibensegíthetek?

a telefonos munka skizofréneknek való. lenne egy türelmes, gép énem, az beszélne. lenne egy netfüggő énem, az mutogatná magát, fórumozna, blogozna, szörfölne, folyatná a szemét. és megint lennék én, aki alszik.
üdvözlömmelyikénemtudsegíteni?
a férfias? a látens buzi? a bennem élő nő? az érzékeny? a túlélő geci? a művelt? az iskolázatlan utcagyerek? hm?
hogy tudnék segíteni?

ha egyszer nagy leszek, lesz egy telekomunikációs cégem. és kurvára csak olyan embereket fogok felvenni akik magukon se tudnak segíteni. mondjuk nyomorékokat. dankórosokat. mongol idiótákat. aki ki tudja mondani hogy 'helló' az már szerződtetve is van. a többit meg oldják meg az ügyfelek maguk.

mibentudoksegíteni?

minek hazudozunk folyamatosan? még amiben tudok segíteni sem tudok segíteni. nem jól tetszik mondani, sajnálom. nem érek rá. nincs részvét, nincs semmi. ziháló férfihang, hogy fáj a szíve. jó. ÉS ÉN MIBEN TUDOK SEGÍTENI? kórház. száznullanégy. persze. köszönjükhívását. lehet hogy meghal a vonal túlsó végén. sajnálom, nem tudtam segíteni. emlékszem amikor először láttam gilliam braziljában azt a részt, ahol nem segítenek a csajnak addig, amíg ötvenöt papírt a kellő formában, aláírva, lepecsételve, stb, be nem nyújtja. pedig tudnának a rohadékok de nem. gonosz köcsög öregasszony játszotta az ügyfélszolgálatost. le tudtam volna lőni, ha bejutok a tévébe. erre öregszem pár évet, és épp ilyenné válok. sajnálom nem. mondja a címet. nem rám tartozik. nem az én dolgom. haladjunk. üdvözlöm egy lélektelen állat vagyok, miben tudok segíteni?
üdvözlöm, tudna NEKEM segíteni?

kéne a díszdobozos enigma kiadvány remixlemeze. de hogy minek?

apropó zene, az egyetlen dolog amiben nem nyafogok.
itt van ez a szemüveges operátor, zsolti, géza, csaba, mittudomén. ma nem bírtam, megszólítottam. hát persze hogy szereti a sigur róst. meg a lambot. fehérek között európai. basszus, egyre jobban kezd kialakulni bennem, hogy meg tudom mutatni a hasonló embereket, mint én. valahogy ugyanott kapunk gellert, vagy nem tudom. egyszer mesélte a nagybátyám, hogy volt egy parkoló, ahol mindig meghúzta valaki azt a kocsit, aki oda állt. sose derült ki, hogy pontosan ki csinálja, de aztán senkinek nem volt kedve oda állni többet, inkább elállt, és kurvaanyázott. vácon a posta parkban volt ez. meg lehetett ismerni a városban az autókat akik oda álltak, mindnek ugyanott volt a fényezésen egy karc. na ez is ilyen, éljenek a hülye példák. ugyanott vagyunk megkarcolva, pedig kurvára más márkák vagyunk. kaptam tőle most egy lemezt, az szól, és kurvajó. tom middleton hülyesége, cosmosonica, feldolgozások, megszakadok a röhögéstől.
az élet szép mert vannak kurvajó zenék.

de hogy lehetnek kurvajó zenék, ha az élet nem szép?
vagy lehet hogy attól szép az élet hogy vannak kurvajó zenék?
vagy lehet hogy azért vannak kurva jó zenék, mert az élet kurvaszar?
akkor hogy lenne jobb, ha az élet jó lenne, de csak szar zenék szólnának?
vagy jó így ahogy van?
ragozzam még?

tovább is van mondjam még?

brr.

van egy lány aki nem ír.
persze több is. ez is fura. itt vagyok ezen a kibaszott világhálón, ami arról szól hogy mindenki ír, és zavar hogy valaki nem ír. pedig nem arról van szó, hogy meg akarom dugni, vagy hogy kapcsolatot akarnék létesíteni vele, tényleg nem, túl idős, hülye zenéket szeret, stb. csak neki is van egy gellerje valahol ott ahol nekem. sose hittem volna hogy ennyire van ilyen kapcsolat is. szó szoros értelmében vett kapcsolat. hülye példa, hátha egyszer még ebből fogok megélni: a magányos görcs nevű ritka betegséget mindössze ezer embernek sikerült megkapnia a világban. az ezer emberből annyi, amennyi tud egymásról, összetartozik. nem akarnak dugni, nem akarnak összeköltözni, nem akarnak egymástól semmit, csak a tudatot, hogy van egy másik is. bratiszláv köhögő görcsöm van, tudom hogy önnek is, csak azért hívom, hogy tartson ki, még én is élek. je. egyébként most írt. nem írt semmi értelmeset.
sosem volt még szerelmes, úgy hiszi, de szeret érezni, és vár az igaz szerelemre. (miért gondolják a nők, hogy egy férfival, na jó, egy magamfajta férfival csak a szerelemről lehet beszélgetni?)
miből gondolják hogy lehet igazán szerelmesnek lenni? ez szerintem olyan mint valami kirakós. pillanatok vannak, kis képek, sarkok, vonalak formák, de meg kell halni ahhoz hogy össze tudd rakni egésszé.

(most beszéltem ökrös oszkár cimbalomművészel. biztos hogy megbántottam, alig hittem el a nevét. pedig biztos jó arc, csak hogy lehet ilyen neve? és mért ne lehetne ilyen neve? a cimbalomművészek biztos jó arcok)

ha az ember magányra vágyik, akkor nem az egyedüllét, hanem csak a megfelelő ember közelsége kell neki! persze ancsel éva.
de ebben durván van valami. hát ezért kell nekem beszélnem néhány emberrel mindenképpen.

akkor is pedofília, ha a gyerek már meghalt? ilyen pólója van előttem egy gyereknek. durva. hülye tomcat. abbahagyom.

Nincsenek megjegyzések: