2005. december 23., péntek

vukpop

a pop körülöttünk van emberek, vigyázat!!
de tényleg.
kezdek rájönni, hogy nem csak zenében, emberekben is van pop. én főleg a pop lányokat veszem észre, de biztos van fiú is, a lányok mellé mindig szoktak fiúk is lenni, csak őket nézzék a lányok. szó szoros értelmében pop. ma ment előttem egy ilyen a lépcsőn. csinos, szép, trendi, divatosan művészi, karkötők, műanyag hülyeségek, kerek fenék (ettől azért becsületesen végem van, épp úgy, mint a popzene néhány dolgától, például ákos keresem az utam szövegét bevallom néha megkönnyezem, meg ha épp eltalál, beütnek a demjén számok is például, de ennyire azért még blogban se legyek már őszinte), jó kis retró gatya, ami kell. olyan szomorú. és sehogy semmit nem találtam benne, pedig a kálvin téren jöttünk fel együtt, ami azért elég hosszú mozgólépcső, ami ne lett volna kívánatos, izgató, és durván nem eredeti. a csúnya fiúknak is van szivük, mont bródy, ha már poppozok, a csúnya lányoknak is van, ezt mindig is tudtam, de most kezdem egyre jobban értékelni. mi több, meggyőződésem hogy a szép popcsajoknak is biztos van szivük, csak sajnos a kutya se kiváncsi rá. én persze kivétel vagyok. minden szép lánynak kíváncsi vagyok a lelkivilágára. csak lehetőleg meztelenül beszélgessünk erről.

hogy kijöjjek a voxpop hangulatból, boards of canada szól. zene a jó gyerekeknek, hogy lehet ennyire kész címet adni valaminek? jó a zene is, bár csak jó gyerek élvezhetik, azisigaz.

faszom ki van a karácsonyal, csak hogy újra legyen valami pop közhely is a kezem között. vásárolni kéne. takarítani kéne. meghatottan gyertyafénybe kéne bámulni. őz gidákat kéne etetni valahol a mezőn. erre többet káromkodok mint valaha (biztos nem, csak most figyelek rá), elegem van, konkrétan tömeg gyilkosságról álmodozom, itt rohadok ebben a hülye matávban, és enni meg aludni akarok de nagyon. karácsony van a szeretet ünnepe ilyenkor mindig ez van. tombol a szeretet, meg az árleszállítás meg a kurva anyázás. ha jézus lennék beállnék terroristának. még jó hogy nem dolgozok karácsonykor. kéne a pénz kurvára, és ezek a kurvák (elnézést az igazi kurváktól a kurvázásért) kurvára megemelik a kurva pénzt a kurva karácsonykor (beillesztéssel írom a kurvákat, nehogy azt hidd hogy legépelem) és majdnem én is itt kurválkodnék, de nem. az elv miatt nem. hiába az az óránkénti hatszáz forint (basszus, szánalmas hogy ez nekünk mekkora nagy pénz, egy banki pöcs meg ennyit kap azért hogy csapattréning címen szétpaintballoza a titkárnője agyát.

a takarítás meg...szerintem a takarítás ha jól csinálják, olyan mint a tánc. kikapcsol, előírt mozdulatai vannak, amit lehet egyre jobban, szebben, nemesebben csinálni. porszívó tangóból például szerintem kurva (nem írom le többet ezt a szót a kurvaéletbe) jó vagyok.

jó vagyok. én vagyok a legjobb. szerintem én vagyok king kong. esetleg godzilla. erről jut eszembe kurva - sic, nagyon - éhes vagyok. szomjas vagyok. árva vagyok. segítsetek a kisrókának...jó akkor se king kong, se godzilla, de én vagyok vuk. hm. ettől függetlenül kurva éhes vagyok.

Nincsenek megjegyzések: