2005. december 29., csütörtök

buék

úristen milyen régen nem írtam. most mi lesz?
azóta már történt is annyi hogy le lehetne írni pár mondatban.
milyen felelősségteljes dolog ez a naplóírás, jaj úgy izgulok.
asszongya.
eltelt 5 (azaz öt) nap. úristen.
abból legalább három karácsony állitólag. jesszus.
feküdtem legalább két órát egy kádban. otthon ne próbáljátok ki.
NEM KAPTAM ENIGMA DÍSZDOBOZOST!! de miért nem?
láttam a vándorló palotát most az előbb.
ennyi.

globalunderground szól. és milyen szar, brrr. afterhours. az a vicces, hogy mind a címe, mind a borítója is egyértelmű utalás a tudatmódositó szerekre. ( a borítón konkrétan heroint látunk kis kanálban melegítés közben) hogy a picsában van az hogy nem szabad füvezni a tereken mert az csúnya dolog, meg nem szabad mindenféle olyan filmeket nézegetni, és játszani, amitől csúnya dolgokat teszünk...de egy cdborítón simán lehet szívni igaz??

persze a szokásos, amit mindenképpen fel akarok rakni az internetre: ettem (sokat, karácsony van, gondolnád e? nem a szeretet ünnepe ez már régen hanem a telezabált hasé) ittam (szerényen, sangria itt-ott, bor egyszer kétszer, semmi extra) dugtam (ilyet is tudok, bár kétes értékű ebbeni szereplésem, szegény rozi, most vagy hazudik vagy hülye, vagy mindkettő...de erről szerintem még úgyis írok, amilyen hülye meg én vagyok) és aludtam (bezzeg most semmit a kurvaéletbe). és szartam is, szeretem a naturalisztikát, ez is az élethez tartozik. az evés tevékenységgel megfelelő mennyiségben, büszke vagyok magamra, főleg hogy leírhattam.

nemisigaznemisigaz.
pont azon gondolkoztam hogy nem írok többet.
nem megy.
szar.
semmi.
nulla.
hülyén hangzik, de a full találkozón jöttem erre rá. talán az a baj hogy túl hiú vagyok. én ennél jobbat akarok írni. egy vagy két jó vers hangzott csak el összesen, basszus. a háromnegyede ami itt folyik, értéktelen gics. az egész antológia vicc. tudom, ez gonosz dolog. de annyi verset olvastam mostanában, akkora divat irodalom buzinak lenni, nem tudom, vagy lerakok valami tényleg az asztalra, vagy inkább nem nehezítem a súlyát. szerintem én ehhez kevés vagyok. ott van a rozi, bakker, jobban ír mint én. inkább akkor ő, amíg meg nem unja. most is írt egy olyat, csak a hülye nem akarja felrakni. úgy kell biztatni. mondjuk nem csodálom, nem erre a helyre valóak az írásai. annyira durva. a veva beszélget telefonon, miközben valaki felolvas. a kerlac magátmutogat. túl öreg vagyok én már ehhez, azt gondoltam akkor. na mindegy.

és itt a boldog új év.
mindjárt.
már ha hisz valaki a boldog új években.

szerintem csak variációk ugyanarra a témára.
arra a kurva témára, amit mindenki igyekszik elkerülni.
arra a témára ami a legnagyobb közhelyeket foglalja magában,
mint
születés
növés
öregedés
idő
és persze az öreg arc a halál.
azért buék.

Nincsenek megjegyzések: