2008. június 17., kedd

curriculum vitae

amikor ezt írom, az új coldplayt hallgatom (vivalavida!) de ez egyáltalán nem fontos, azért is kezdem ezzel. persze ezzel is kéne folytatni de rosszalkodok. ugyanis megtaláltam a Tökéletes Történetet (úristennagybetűk!) arról, hogy hogyan is vagyok mostanában (maholnap).

ovódás kislány az ovódában (olyankor még jó helyen vannak a lányok), ebéd után csendes pihenő, aludni kell. alvás közben dúdolni nem szabad. a kislány viszont úgy gondolja, hogy ha befogja a fülét, akkor nem hallják, ahogy dúdol, ezért befogja a fülét és dúdolgat (én is pisze te is pisze / gyere pisze vesszünk össze - gondolom én). ovónéni nézi hogy ki az isten dúdolgathat, rászól a gyerekekre hogy csend legyen, de a kislány nem hallja (újja a fülébe), dúdolgat tovább (egy hegy megy szembe jön egy másik hegy / én is hegy te is hegy: nekünk ugyan egyre megy - gondolom én). ovónéni már kiabál, de valaki még mindig dúdolgat, egyenként végigjárja a gyerekeket, megtalálja a dúdolós kislányt, aki befogott füllel, alvást színlelve vadul dúdolgat (harckocsik jöttek budára / felmásztam hát a meggyfára - gondolom én), megkocogtatja a a hátát, mire a kislány rémülten felriad, mitörtént, kislányom, mondja az óvónéni, nem szabad dúdolni, aludni kell. a kislány biztos benne, hogy az ő dúdolását senki nem hallhatta (hiszen be volt fogva a füle! vaze), ezért mosolyogva tagad, kezitcsókolom én ugyan nem dúdoltam ovónéni, mondja, majd a másik oldalára fordul, kezét a fülébe, és dúdol tovább (amíg a szegedi szesz lesz / nekünk eszünk sose lesz - gondolom én).

na. hát ez vagyok én.
különben meg nem tetszik az új coldplay (life in technicolor mondjuk egy jó cím!) de ez egyáltalán nem fontos, azért is fejezem be ezzel, és ide is teszek egy videót ezerrel (rímtelenül már marci, bazdmeg!):

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem a Lost! tetszik, de elégsokat hallgattam a múlt héten az egészet:) Nemfigyelekrá, olyan ChrisMartin éskész:D