2008. április 19., szombat

inkább fáj

azt mondja a marozsán erika hangján jónás tamás a fülembe, hogy 'azt mondtad a szám, azt mondtad a vállam: azt mondtad már ha mozdul, abban báj van. azt mondtad ezért a mozdulatért élni bírnál még'
nem mozdul egyébként semmi.
naja.
vonat wcben ülök.
de nem mozdul semmi.
'fáj amit igértél, amit elfeledtél, fáj mindenütt, fáj ez az egész, úgy fáj stb'
nem fáj semmi.
vérzik az arcom, kikapartam.
de nem fáj semmi.
naja.
zakatol ez a szar, előre megyek vele vagy hátra.
nem mozdul, nem fáj, nem, semmi, nemsemmi.
ennek örömére meghallgatom most a shankartól az all for yout, ötezredszerre.
fáj ez az egész egyébként. most hazudtam, vagy az előbb? különben ez is fáj.
inkább fáj.
naja.
fáj ez a kurva szaxofon, fáj a hegedű, fáj hogy nem húzza, csak pengeti, fáj ez a wc, fáj az ablak, a beáramló levegő, fáj hogy megy a vonat, fáj hogy megáll, fáj hogy elindult, fáj hogy majd odaér, fáj hogy nem ér oda, fáj ez a mai nap, fáj hogy kikaptam sakkban, fáj hogy győztem sakkban, fáj hogy soha a büdös életbe nem fogok sakkozni; fáj hogy nem tudom leírni hogy mi fáj, fáj hogy leesett a laptop, fáj hogy mégis itt írom, hogy ez is fáj, fáj hogy így lett vége, fáj hogy nem lett vége, fáj hogy vége lehetett volna, fáj hogy már megint ugyanaz van, fáj hogy már megint nem az van, fáj a hiánya, fáj a sokasága, fáj hogy kézzel fogható, és fáj hogy nem fogható kézzel, fáj hogy otthon étel lesz a hűtőben, fáj hogy otthon nem lesz semmi körülöttem, fáj hogy bután viselkedtem, fáj hogy jól oldottam meg dolgokat, fáj ez az egész, inkább fáj, és ha már így bele jöttem, az összes fájások is újra fájnak, és ez is fáj, hogy lassan már más sincsen csak egy nagy fáj, majd elmúlik. de most az is fáj. minek fáj ha elmúlik? minek múlik el, ha megint fájni fog? na ez is fáj. fáj hogy ezt már leírta babits. fáj a márk is, erről jut eszembe.
fáj hogy akaratlanul is férfivá érek, lassan már úgy fájnak a dolgok. fájnia kell valaminek, hogy férfi lehessek; hogy ne bújjak el a kisgyerek mögött. ez is fáj. a férfinek is fáj. a kisfiúnak is. fáj, hogy nekik is fáj.
fáj a nyakam.
naja.
nem is az fáj hogy fáj, hanem hogy nem tudod nem akarni, hogy fájjon.
naja.

Nincsenek megjegyzések: